Jag har haft en underbar kväll!

Efter jobbet så träffade jag Elin, vädret var som sagt underbart och vi tog en glass och
satte oss i Stadsparken och bara pratade. Efter ett tag får jag syn på att Sarah och Emma
går förbi med en annan vän, jag undrar för mig själv om Sarah kommer se mig, efter ett
tag så smyger hon fram bakifrån och tar tag i mina kinder och jag tänker att det gjorde hon
visst!


De undrar om jag och Elin vill hänga med och fika, och det vill vi, så vi sätter oss på Tant
Grön och det var så himla roligt! Hela gruppen bara klaffade och jag har inte känt sådan
samhörighet på länge länge. Vi har redan bestämt att vi ska gå ut i påsk, så detta känns
underbart. Ska verkligen bli roligt! Woho. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0