Jag har blivit försoffad... igen.

Eller inte riktigt försoffad, för jag ligger inte i soffan bänkad framför TV:n så fort jag kommer hem
från jobbet, men jag tränar inte. Känner mig inte så motiverad att gå till ett gym när vädret är så
underbart, så jag kom igång rätt bra med att springa istället. Fast de senaste två veckorna har
det inte blivit så mycket av den varan heller. Det känns inte bra, tränar jag inte får jag en rastlöshet
i kroppen, den stress som samlas på jobbet under dagen ligger där och gror. Ibland känns det
verkligen att dåliga energier behöver släppas ut, och jag känner mig nästan aldrig så renad som
efter en joggingtur i naturen. Det och en rejäl gråtattack är verkligen bästa medicinen! ^^


Dock känner jag mig rejält tillfreds med saker och ting, man vet att man har ljusa tider att vänta
och att man har saker att se fram emot inom en snar framtid. Min vän från London, Antonia, ska
hälsa på mig i juni, vilket jag längtar något otroligt till. Det går ett år mellan gångerna man ses,
men det är ändå alltid samma sak när man väl ses - vi trivs så bra med varandra. Vi ska på
Metaltown tillsammans, Manne ska med såklart, och några av hans vänner tror jag. Så det blir
toppen! Älskar att komma iväg. Sedan planerar jag och Manne för semestern för fullt, wooo!



För att fira att det är fredag lägger jag in den officiella videon för Dead Memories med Slipknot. Denna
video är så cool tycker jag, med en massa symbolik att klura på. Mick är så cool när han möter Corey
i den lilla korridoren. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0