Jag är beslutsam

Jag ska lära mig spela gitarr också, har alltid älskar akustisk gitarr och det är faktiskt riktigt
mysigt att sätta sig i sin ensamhet och spela några toner, kanske t.o.m. sjunga lite? Det var
vad jag gjorde igår kväll, nog för att min röst inte vill vara med efter min lilla förkylning, men
det gör inte så mycket för jag vet att jag kan om jag bara bestämmer mig. Drömmen vore ju
att ta sånglektioner så att man fick lite bättre teknik, då kanske jag hade vågat sjunga ut lite
mer.


På tal om musiken så har jag kanske fixat en egen replokal till oss, vi kommer kanske att
kunna repa när vi vill och inte bara en gång i veckan som nu. Vad underbart det hade varit!
Då kan jag ju gå dit själv också om jag vill, och öva öva öva. De ska höra av sig nästa vecka,
jag håller tummarna så det svider.


Ikväll ska jag grilla med ett gäng vänner jag verkligen tycker om. Ska bli himla mysigt, sett
fram emot det hela veckan! Lördagen har jag helt för mig själv, Manne ska med en vän till
hans stuga, vi får se vad man hittar på då. Kanske spelar lite gitarr? Jag älskar mitt liv just nu!


Detta ska jag grilla ikväll, mmmmmm. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0