Idag ska jag passa Albin...

...på jobbet. Min tvååriga lilla brorson ska alltså sitta med mig här i receptionen medan min
svägerska ska på undersökning för att se till att allt står rätt till med den andra lilla som snart
ska komma ut, närmare bestämt i juni. Att ta med honom dit vore lite väl, han syns och hörs
något otroligt och skulle inte ha det lätt att sitta still och vänta. Det kommer inte att bli mycket
gjort för mig medan han är här - men mysigt, det ska det bli. <3


Annars är det en okej morgon. Snooovig och jäklig är jag, men det är lugnt. Fikat igår med
Elin var jättemys, repet gick bra och nu har jag tre låtar att lära mig till på tisdag:
God save the queen - Sex pistols
Yummie down on this - Bloodhound Gang
I hope you die - Bloodhound Gang
De är inte de svåraste i världen, så jag är inte så orolig, det blir nog bra. Känns gött att vi kör
på lite mer softa låtar, känner jag mig själv rätt så hade jag valt metal om jag fått välja, och
ibland är de lätta de också, men inte alltid. Inte det jag drömmer om att köra i alla fall!
But I'll get there...



Denna känner ni säkert till - hans dialekt är underbar. Lustigt att jag gillar detta så
mycket som jag gör, brukar inte vara min grej annars. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0