Idag har jag faktiskt höstkänslor...

När jag vaknade imorse var det gårtt utomhus, det var kallt om fötterna och jag huttrade i
min pyjamas när jag satt och åt frukost. Nu på jobbet så är det också kallt och det gråa
har inte än gett med sig, så när jag satt nere på min svägerskas kontor så upptäckte jag:
Det känns lite som höst idag.


Jag och Manne har planerat att ta en långpromenad på Rya Åsar idag om vädret är mysigt,
men det verkar inte gå vår väg när det gäller det. Blir väl antaligen att jag går till gymmet
istället och har filmkväll med Manne sen på kvällen. Ja, så får det bli. Igår hade jag förresten
tänkt träna, men så smsar Jeanette och undrar om jag vill promenera med henne och hennes
storpudel Tekla, så då avbokade jag träningen. Promenader med en underbar vän är mycket
härligare!


I måndags fikade jag också med Ivan och LillAnna, mycket trevligt att se dem båda. Vi satt
och pratade bort 2,5 timmar på fem minuter kändes det som. Hade inte sett Ivan på många
veckor heller, så det kändes jättebra. Han sa en sak som fastnade lite hos mig: "Man märker
ju verkligen nu vilka de riktiga vännerna är, vilka det är man har med sig.
" Det är så sant!
Och det är så underbart vilka fina människor man har i sitt liv. <3


Imorrn jobbar jag halvdag, sen blir det utgång på kvällen med tre underbaringar.
Sen är det lååånghelg, woo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0