Helgen!

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera denna helg... Men sånt är livet - det har varit full
fart i alla fall! Här är min helg:


Fredag: Vi åkte som sagt ut till min far, blev klar med ungefär hälften av alla hans kvitton, så
det lär bli ett besök till där nästa helg. Min syster och hennes kille Alex var också där, så det
blev parkväll gånger tre med mig och Manne, Linda och Alex, pappa och Susann. Mys! En
riktig familjekväll med god mat och härligt sällskap. <3


Lördag: Denna kväll åkte jag in till Göteborg för att fira Petro, en f.d. klasskompis som fyllde
20 år. Riktigt roligt var det att få se en hel del folk man inte sett sen studenten! Det var cirkus-
tema på festen också, så de allra flesta hade riktigt flashiga utklädnader , förutom jag då, för
jag missar alltid såna små detaljer! :)
Men det var lugnt, för jag var besökare på cirkusen, med popcornbytta i högsta hugg.
Där fanns bl.a. män i trikåer och ballerinakjol, X antal clowner och en lite söt mimare vid namn
Emma. En lyckad kväll!


Söndag: När jag kom hem på söndagskvällen var jag helt slut med kläderna fulla av rökluft.
Inte av festen, nej, utan av att jag och Manne jobbat hela dagen med att hjälpa min bror elda
upp buskar. Hela dagen gick åt till detta, så jag och Manne hade pizza- och filmkväll när vi kom
hem. I och med att lördagen blev så sen så somnade jag underbart igår - och vaknade pigg idag!


Idag ska jag fika med Ivan som är hemma i Borås äntligen, och LillAnna. Ska verkligen bli roligt.
Känns som att man hinner med så mycket mer när det börjar bli lite ljusare ute, dagarna känns
längre och man känner sig på så mycket bättre humör. Jag välkomnar denna förändring med
öppna armar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0