Det blev inget rep igår

Utan våra två gitarrister hade det bara blivit sång, bas och trummor, synd för jag såg fram
emot det första fulltaliga repet för mig. Nästa gång är vi inte heller fulltaliga, men det är väl
bara att sätta någon annan på sång tillfälligt - entusiasm kan ta en långt!


Istället för att repa igår så gick jag och Manne ut och sprang - riktigt mysigt faktiskt, och så
himla mycket roligare när man är två! Då kan man (om andan finns) prata samtidigt. Jag
tyckte att tiden gick mycket fortare i allla fall, fyrtio minuter kändes som femton. Jag hoppas
att vi gör det till en vana, för det kändes så gött att kunna komma hem, stretcha i en halvtimma
för att sedan duscha och tvätta håret. En bra kväll, med andra ord.


Jag längtar till sommaren så mycket att det inte är klokt, planer har redan börjat utformas,
och jag vet att de kommer att slå in. Dessutom har man ju Metaltown att se fram emot!



Bjuder på en intervju här på morgonkvisten, till alla som påstår att Marilyn Manson
inte har något innanför pannbenet. Jag vet, jag har dille på honom nu, men han är
så cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0