Att leva lantlivet för en helg

Har en fantastisk helg med en massa spring i solen, roligt är också att gå till granngården
här och hämta två små pudlar som mer än gärna springer med en på fälten. Haha, vad
idylliskt det låter. Jag och Manne kom till pappa igår kväll, vi har hunnit med en hel del
redan, hjälpt till litegrann, proppat i oss popcorn, sprungit och tagit promenader med de
små pudlarna, lekt med taxvalpen från samma gård osv.


Vi får också långa en av pudlarna jag fastnat lite extra för, Ellie, över natten. Så får jag
låtsas att jag är en av de lyckliga som har hund med tidiga morgonpromenader innan
frukost. Pudlar har jag aldrig gillar särskilt mycket innan, även om jag är hundnörd, men
efter att ha haft desto mer med dem att göra så inser man att de är så mycket mer än de
leksakshundar som vissa människor gör dem till. De är riktigt goa i lynnet, de jag träffat
i alla fall!


Nu ska vi snart äta middag här, pappa och Susann ska in till stan och dansa idag, Linda
och Alex ska nog också in till stan en sväng, så jag och Manne ska kolla Exorcisten.
Creepy, har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0