Sjukdom och arkivering.

Det var en munter rubrik, verkligen.

Många är sjuka just nu, är det inte förkylning så är det magsjuka. Jag brukar för det mesta
klara mig ifrån det med mitt monsterimmunförsvar, så även denna gång. Jag vandrar målmedvetet
genom smittohärdar, övertygad om att det inte kommer att drabba mig.
Hittills har jag haft tur i alla fall!

Inatt sov Manne hos mig. Det är lustigt hur mycket bättre man sover när någon ligger jämte en,
även om jag vaknar fler gånger under natten än vanligt när jag sover med Manne, så känner
jag mig alltid mer utvilad på dagen. Min kroppstemperatur leker bergochdalbana, först iskall
och sedan varm, men mina humörsvängningar verkar lugna ner sig lite nu. Skönt!
Hellre krånglig kroppstemperatur än krångligt humör. ^^

Är snart klar med två års arkivering, sitter och funderar på vad jag ska ta mig för härnäst.
Vi får väl se vad de hittar åt mig! Dagarna svischar förbi som bilar på en motorväg, och om
två dagar är det bara två månader kvar till julafton!
Skumt egentligen, för det var ju inte längesen det var tre månader som gällde.
Scary.



Inte långt kvar tills denna man står framför mig igen. <3
Foto: www.photobucket.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0