Något som värmer hjärtat.

Nej, jag har inte fått mig själv att gå nerför källartrappan än, men det kommer, förr eller
senare. Senare, lutar det åt nu kan jag berätta.

Vill tipsa om en blogg som jag kollar ganska ofta, som uppdateras av en mycket stark
och uppseendeväckande kvinna. Den skildrar hennes kamp mot cancern, hennes liv
tillsammans med sin familj och hennes reflektioner kring livet i allmänhet.
Jag imponeras så otroligt mycket av henne, hon är en riktig inspirationskälla för mig!
Varje gång jag läser hennes blogg så önskar jag ödmjukt att jag hade ens hälften av
hennes styrka. Då hade jag varit Super-Woman, minst! <3
Hon borde vunnit blog-awards, för visst är Kenza söt, men hennes blogg väger inte
ens hälften så tungt som denna gör.

Här är i alla fall adressen till hennes blogg:
http://vimmelmamman.blogg.se



Läs, och imponeras!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Den är en väldigt bra nybörjarkamera ja :)

2008-10-17 @ 12:43:20
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0