Mina framtida planer.

Idag var det lite segt att gå upp faktiskt, dessutom var det en sån där morgon då tiden
bara flyger utan att man hinner det man ska. Kan bero på att jag alltid envisas med att
läsa när jag äter frukost. Sätter man en bok i mina händer försvinner jag från Jordens yta,
men det är trots allt tradition att läsa och äta frukost och den kommer att hänga kvar!

Kom till jobbet vid åtta, idag och imorgon ska jag sitta i receptionen själv igen. Skillnaden
är väl att jag inte längre är nervös för det, känns redan som hemma här och jag trivs som
fisken i vattnet. Vid fem möter Manne dessutom mig, vilket med all säkerhet är anledningen
till att himmelen inte längre än mulen utanför fönstret, tänker jag och flinar stort.

Om mindre än en månad nu så åker jag till Köpenhamn för att se Slipknot live. Jag har sett
dem två gånger innan, men båda gångerna hade jag sittplats, vilket inte alls är samma sak
som ståplats. På ett sätt känns det som om det är första gången man ser dem, för nu kommer
jag att stå där, bli ett med en vild publik, och verkligen känna allt på ett helt annat sätt.
Vi åker ner kvällen innan konserten börjar för att köa hela natten och hela dagen. Att stå längst
fram har jag bestämt mig för! Efter konserten får vi väl sova på Centralstation eller nåt, för tåget
hem går inte förrän sex morgonen efter. Allt kommer att vara så värt det, och jag längtar som
bara den!


Foto: http://www.revolvermag.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0