Katrin Zytomierska.

TALADE UT OM BRÅKET TV 400:s programchef har pratat med Kat
Foto: Aftonbladet.se


Jag klarar inte av denna människa. Jag gillar inte att ha åsikter om personer jag aldrig
träffat, men som alla andra kan jag helt enkelt inte låta bli. Jag yttrade dem inte när jag
för första gången såg henne i Du är vad du äter, även om jag redan då tyckte att hon
verkade vara en otroligt osympatisk människa, men nu börjar jag störa mig på henne
riktigt ordentligt.

"Han är väl lite väl bögig."
"Hennes framträdande var äckligt."


Efter att ha hört uttalanden från henne så blir jag uppriktigt ledsen. Det är sorgligt att
hon tycker att någon är "äcklig" för att denne person råkar vara överviktig och barfota.
Det är sorgligt att hon tror att man kan säga vadsomhelst om vemsomhelst utan att
det får konsekvenser. "Jag tänker fortsätta vara mig själv", säger hon, och det har hon
en klar poäng i. Men varför vara det på andras bekostnad?

Kommentarer
Postat av: Stina-Lee

Åhh tack!! Gulligt av dig :)

2008-10-15 @ 13:49:01
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0