Jag, Karlsson och köttfärssås.

Vi har en kontorshund här på Ekonomi och Revision. Han heter Karlsson och är en
dvärgschnauzer. Han gillar mat, det är hans stora kärlek. Vill du att han ska älska dig -
ge honom mat. Det har man lärt sig vid det här laget.

Nyss var vi ute och gick, en runda i solen, för visst är det väl underbart väder idag?
Det ska firas med en promenad till sen, nämligen med min kära vän Emma.
Hursomhelst, jag och Karlsson spatserar fram, då får jag syn på att han fortfarande
har hela skägget fullt av köttfärssåsen jag gav honom.
"Vad han ser ut", tänker jag och skrattar tyst för mig själv.

Tills jag kommer in och upptäcker att samma sak gäller mig, vill säga.
What goes around comes around, eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0