Jag får väl bita i det sura äpplet.

Gjorde ett test för att se vilket parti jag sympatiserar mest med, var inte riktigt beredd
på resultatet men tänkte att det kunde vara roligt att veta. Har aldrig vetat vilket parti jag
tillhör, men vilken sida som vägde mest var jag inte förvånad över att se.
Här är iaf resultatet, hör och häpna:



Vänsterpartiet: 75%

Miljöpartiet: 70%

Socialdemokraterna: 68%

Folkpartiet: 34%

Centerpartiet: 32%

Kristdemokraterna: 31%

Moderaterna: 10%


Enligt detta test så är jag alltså vänsterpartist. Ganska förvånande faktiskt, eller så är
det kanske så att jag inte riktigt vill erkänna att jag haft fel hela tiden. Många har sagt att
de ser mig som någon som skulle kunna vara vänsterpartist, men det har alltid känts så
långt åt vänster på något sätt. Jag vet inte.
Man börjar ju överväga möjligheten i alla fall.
Jag vet ju någon (läs: många) som lär gilla det.

Kommentarer
Postat av: Påli

Vem dåååå? ;)

2008-10-21 @ 15:22:44
Postat av: Rockfen

Du vet ju en av dem iaf. ;)

2008-10-22 @ 09:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0