En ny morgon.

Efter en skön morgonpromenad till jobbet så sitter jag som vanligt här och kollar runt lite
på nätet i väntan på att min kära svägerska ska komma. Det är genom henne jag fått detta
jobbet trots att jag inte har utbildningen för det, och det är också hon som lär upp mig.
Mucho trevligt!

Idag kommer hon att ha med sig min brorson Albin, han ska vara med hela dagen idag
vilket jag verkligen sett fram emot. Det är så härligt med två-åringarna, de är verkligen egna
små personer. "Bembi", kallar han mig, eftersom han inte riktigt kan säga Emelie än.
Jag är lycklig moster. <3

Idag är det bara en månad kvar till Slipknot i Köpenhamn också. På ett sätt går tiden alldeles
för långsamt, men samtidigt så bara rinner den iväg. Det är inte klokt.
Snart dags för bokföring nu, ska börja plöja igenom några pärmar och fixa lite.


Dagens humör: Ganska uppåt, även om chefen ringde och sa att Albin är sjuk idag. Surt.
Dagens mående: Småhungrig, spänt mig i sömnen så har lite ont i nacken med.
Dagens borde: Ingenting alls, mitt liv är gött på den fronten. <3
Dagens frisyr: Väntar på längre hår, funderar på förändring snart.
Dagens klädsel: Gubbabyxor, T-shirt, sjal.
Dagens planer: Träffa Emsa efter jobbet för en promenad, yay!
Dagens materiella vill ha: Spetströjan på Gina Tricot, måste köpa!
Dagens längtan: Folk som flyttat - Malte, Ammi, Maxine, Fredrik, Elmaze, listan är lång. <3
Dagens fundering: Körkortet - det måste man ta tag i snart.
Dagens beroende: Handkräm, som alltid på vinterhalvåret.
Dagens tråkigaste: Ingenting.
Dagens tidning: Ingen hittills, om inte webtidningar räknas.
Dagens låt: Åh, det nya albumet med Slipknot - All Hope is Gone. Går på repeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0