Dumma hormoner.

Jag kom hem idag på hyfsat gott humör, hade tagit en trevlig promenad med Emsa, där
roliga och mindre roliga minnen dök upp, allihop komiska på sitt eget sätt. Tänkte att jag
skulle sätta mig och spela lite nu när nya datorn inte krånglar längre (vi kanske ska ta och
göra klart för alla med en gång att jag är en så kallad nörd) men nej. Det gick inte.

Jag var tvungen att ladda ner en patch som skulle ta två-tre timmar, jätteroligt. Dessutom
var jag ensam hemma, vilket ganska snabbt blev tråkigt när man har noll att göra. Ringde
upp min pojkvän som jag dessutom lät allt annat än glad inför. Bra jobbat Emelie, verkligen.
Mitt humör dalade snabbare än min vän Ammi hinner säga "fetma", och då går det snabbt!

Nu har jag lugnat mig efter en avslappnande dusch, men man börjar ju undra litegrann.
Vad är grejen med dessa plötsliga humörsvängningar egentligen? De gör som de vill,
oavsett föregående sinnesstämning, och de har ingen logik överhuvudtaget!
Håller jag månne på att hamna i klimakteriet?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah, åh.. Jag har också hamnat i en sån svacka nu. :( Känner mig som en "klimakteriekossa"..

2008-10-16 @ 16:38:47
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Rockfen

Jag förstår dig fullt ut, riktigt löjlig känner man sig ibland. Fika snart? <3

2008-10-17 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0