Tre timmar kvar tills tåget går.

Vid det här laget har jag kommit hem, gick lite tidigare för att se till att hinna med allt
som ska hinnas med. Det är tur att min chef är så förstående som han är, han är
verkligen snäll den människan.

Manne har stekt 15 hamburgare under dagen som vi ska ta med oss, blir en ganska
ensidig kost med vi är ju inte riktigt där för att äta, som jag skulle säga. ^^
Manne försöker störa mig genom att täcka hela skärmen med sitt långa, blonda
prinsessliknande hår, men jag kan faktiskt skriva utan att se skärmen. Nu vet ni varför
jag skriver fel, om jag nu gör det. Han är allt bra mysig!

Manne gästbloggar:
mitt första blogginlägg någonsin! nu bär det av till danmark. på samma gång som jag
vill att det ska vara fint väder och solen ska skina så vill jag ha snö och minusgrader för att det
blir mer av en upplevelse då. och jag åker faktiskt för upplevelsen. nu ska jag packa, som alltid i
sista minuten. vilket som så vet jag att detta kommer att bli komedi.


Slutligen kommer lite bilder från våra förberedelser, eller jag kanske skulle säga Mannes
förberedelser. Jag har varit på jobbet, Manne har hunnit både skola och fix inför resan.
Han är allt bra duktig! Han är den enda mannen i mitt liv, den enda pojken också. ^^




Vi har dessa två stolar med oss, vi får helt enkelt turas om med att sova.
Först sover jag...



...sedan sover Manne!


Nu ska vi ut och frysa! Min väntan är över om lite mer än ett dygn.
Wish me luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0