Min kväll.

Sitter här och hjälper min kära pojkvän med sin matte, för en gångs skull känner man sig
lite smart när det gäller det eftersom han säger att jag är den bästa mattelärare han haft!
Härligt med ego-boost dessa tider, dessutom känns det grymt bra att kunna hjälpa till. <3

Tänkte lägga in lite bilder:


Jag har precis pratat med Manne om att det är viktigt att äta grönsaker,
något han glatt struntade i. Men erkänn, ser inte min tallrik godare ut?


Köpte nya trosor idag! Något jag gillar men som aldrig blir av. Här har vi tre
väldigt olika sådana, alla från Lindex.

Nu är det sängen som gäller! Efter mattelektionen är hjärncellerna mätta och det är magen
också, nu är det bara sömnen som fattas. Ska verkligen bli underbart, jag är trötter.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0