Mat, mat, mat!

Vid kanske 10:00 idag åt jag en halv smörgås, fick inte i mig mer än så. Gissa vad klockan var
när jag åt innan det? Joo, 12:30 dagen innan. Jag har inte gått utan mat så länge någonsin,
inte vad jag kan komma ihåg i alla fall. Det är lustigt hur kroppen reagerar, jag kan inte hjälpa att
jag tycker att det är lite intressant att se reaktionerna.

Igår kväll var min mage ett sågverk, den morrade och fräste som en galning. Efter att jag somnat
så sov jag ungefär hela natten, kände inte direkt av bristen på mat. Vaknade som vanligt, tänkte
inte ens på att jag inte ätit. Sen dess har jag inte haft några som helst hungerskänslor alls.

Tro nu inte att jag går på någon strikt diet eller något sådant - jag finner ingen anledning till det
och även om jag hade behovet så är jag alldeles för lat för att banta. Tycker bara att det är lite
lustigt att världens största matvrak gått nästan ett helt dygn utan mat. Hur det gick till?
Jag vet egentligen inte!

Oh, lunch nu! Ska bli underbart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0