Imorrn bär det iväg!

Ja, tiden har sprungit, som jag brukar säga. Imorrn är den efterlängtade dagen här, äntligen.
Biljetter är fixade, tåget likaså. Nu är det inte mer än en arbetsdag och några timmars väntan
tills vi står där, längst fram på Slipknotkonserten. Yay!


Schema för de närmaste dagarna:

Imorrn
18:41 Tåget går från Borås till Köpenhamn.
22:58 Tåget ankommer i Köpenhamn.

Torsdag
20:00 Vi blir insläppta till värmen inomhus.
Då blir det Machine Head och Children of Bodom som är förband,
sedan Slipknot!

Fredag
06:12 Tåget vi ska åka hem med åker från Köpenhamn.
11:02 Vi kommer hem, trötta, slitna men lyckliga till Borås.


Folk har sett en aning förvånade ut när jag berättat om tiderna, men de tycks glömma en
ganska avgörande sak: Jag är nörd! Och en stolt sådan dessutom.
Nu ska jag och Manne skriva lista över saker man inte får glömma att ta med sig, bland
annat filtar, soppåsar (ja, att vira in sig i mot regnet) hörselskydd, biljetter och sånt.
Vi ska ju trots allt spendera över 20 timmar utomhus. ^^


Manne och jag på höstpromenad den 9 november 2008. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0