Mystisk lördag, indeed.

På lördag är jag inbjuden för att titta på Eurovision med ett gäng vänner.
Nu är jag visserligen inget megafan av schlager, men denna kväll har en liten
knorr: Vi har alla fått varsin schlagerartist som vi måste klä ut oss till, annars
får vi inte komma.
Trots mitt bristande intresse för Eurovision så kan jag inte hjälpa att jag blir
barnsligt förtjust av att tänka på denna kväll. Vilken artist jag fått? Det är hemligt.
Vi vet alltså inte om vad de andra ska komma som.

Enligt mig har jag fått den allra värsta, vilket är lite komiskt med tanke på att de
som bestämt detta antagligen inte vet om min motvilja.
Men jag antar att det blir roligare så, och jag ska fullkomligt hänge mig åt uppgiften.
Bilder kommer upp här efter lördagkvällen, kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul ! :D

2008-05-21 @ 15:53:48
URL: http://sandyfraction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0