London calling!

Satte på datorn för att maila några bilder till min lärare, och slutade på Facebook.
Kollade på bilder från min Londonresa där man kan se mig och mina Londonvänner
flumma på tågresa, dansa på metalklubb, posa i trädgården och promenera runt i
staden. Då kom den där saknaden tillbaka till mig, den som jag inte känt på ett bra
tag. Just nu vill jag bara tillbaka dit.

Den känslan får mig att fundera...
Idag fick jag hem reklam från en au-pair-fixare. Jag kanske skulle bli au-pair i London
innan jag reser någon annanstans? Tänk att vara där ett år, vad underbart det skulle vara.
Där har jag de där underbara människorna som jag vet skulle hålla kontakten med mig,
för jag kände verkligen att det klickade. Och jag saknar dem faktiskt väldigt mycket.
Jag funderar starkt på att genomföra detta också. Nu har jag mycket planer helt plötsligt.
Men allt för något gott med sig.

None
Jag kanske kommer att kunna hälsa på denna underbara människa närsomhelst. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0