Afro Power Dance.

Det är vad jag ska iväg på om en liten stund, ska verkligen bli grymt roligt.
Jag har länge undrat vad det är för något, bara ordet tycker jag låter sådär
härligt befriande, och det är nog ganska exakt vad jag behöver just nu.
Det i kombination med våren gör att humöret höjs avsevärt.

Idag satte jag mig på en filt i parken tillsammans med ett gäng vänner, allt
var sådär ljust och vi åt glass. Det var helt enkelt underbart.
Det var då jag kom att tänka på det - det är just precis nu som livet pågår.
Det gäller bara att inte glömma av det och bli distraherad av annat.
För jag vill njuta av mitt liv precis som det är nu, och den tanken stärks ännu
mer när jag tänker på att jag tar studenten om bara en månad.
Då kommer mitt liv förändras drastiskt, och vilken riktning det tar vet jag inte.
Jag vill inte lämna mina vänner, för de betyder så mycket för mig. Därför tänker
jag göra det mesta av min sista tid med dem, för sen kommer jag inte längre
att se dem dagligen. Vad är då bättre än att sticka iväg och träna med Petro?
Smäck, säger jag bara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0