Today.

Dagens humör: Låg och ledsen, men med inslag av glada minnen.
Dagens mående: Vissa stunder blir jag bottenlöst trött, annars samarbetar kroppen rätt bra.
Dagens borde: Det struntar jag i.
Dagens frisyr: Den vanliga, lockiga som jag knappt kan göra något åt.
Dagens klädsel: Jag har bara svart på mig idag.
Dagens planer: Nu är det kväll, ska bara försöka somna så tidigt som möjligt.
Dagens materiella vill ha: Jag vet inte.
Dagens längtan: Jag längtar efter att skratta högt åt något.
Dagens fundering: Jag har funderat på Gud och ondska heeela dagen.
Dagens beroende: Familjen, släkten, vännerna - människor, helt enkelt.
Dagens tråkigaste: Jag ser inget som "tråkigt" just nu. Allt är utdraget, dock.
Dagens tidning: Har inte öppnat en tidning på hela dagen.
Dagens låt: November Rain - Guns n' Roses - den gör sorgen vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0