Listor är bra tidsfördriv.

I väntan på att mamma ska komma ut ur duschen så att vi kan börja kolla
på en film tillsammans så ska jag göra en lista. Idag har varit en långsam
och bra dag. Hade absolut ingenting att göra, så jag åkte iväg och solade,
något jag tänkt göra jättelänge. Sedan tog jag en promenad, och kollade
på priser på ansiktsbehandlingar och massage. Ska snart beställa!


Fullständigt namn? Emelie Kim Eliasson.
Exakt ålder? 18 år och 6 månader.
Vart bor du? Uppe på en kulle som heter Tullen, Borås.
Bor tillsammans med? Min kära mor.
Husdjur? Inga alls, tyvärr.
Färg på ditt hus? Vitaktigt med röda balkonger - höghus.
När är du född? Onsdagen den 30 augusti 1989.
Klass: ES05C. <3
Något jobb? Jao, lagerarbetare.
När gick du upp i morse? Vaknade tio, låg och läste till elva.
När ska du sova ikväll? Time will tell.
Duschat idag? Ja, två gånger till och med.
Kramat någon idag? Nej, faktiskt inte, men dagen är inte slut än och mamma är hemma.
Dagens klädsel? Jeans, T-shirt och så.
Dagens smink? Det har jag inte orkat med, haha.
Dagens sötnos? Elmaze. <3
Dagens roligaste? Att det syns att våren är på väg.
Har du många vänner? Många kompisar, ett par vänner. <3
Hur många har du kysst? Det vet jag faktiskt inte, har inte tänkt på det så. ^^
Vem kramade du senast? Mamma.
Hur många har du haft sex med? Men bläää.
Har du pojk-/flickvän? I belong to only me.
Vem pratade du med i telefon senast? Magda-Bagda.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Tack, du är underbar." Från pappa. <3
Vem blev du arg på senast? Blir ju så sällan arg, men det var nog mig själv jag var arg på sist.
Vem gjorde dig glad senast? Elmaze, genom att bara existera.

SENASTE:
Personen du tänkte på? Pappa, när jag skrev om smset. <3
Personen du kysste? Tralalalalalaaaa-aaaa. :D
Gången du spydde? Hmm, det var ett väldigt bra tag sedan.
Gången du grät? I tisdags.
Pizzan du åt? Åååh, det var i London! <3
Gången du var i Göteborg? När jag kom hem från London, alltså förra veckan.
Gången du var i Stockholm? Måste varit när Stone Sour spelade live, vilket är ett par år sedan.
Gången du var full? I London, det med. Åh vad roligt jag hade där!
Gången du var hög? Det har jag aldrig varit.
Personen som såg dig gråta? Mamma.

ANTAL:
Personer du älskar? Ser ingen poäng med att räkna det.
Personer du hatar? Jag hatar ingen, har heller aldrig gjort det.
Pojk-/flickvänner du haft? Jag har bara haft en seriös.
Personer du hånglat med inom en 24 timmars period? Haha. Näää.
Festivaler du varit på/ska detta året? Jag vet inte, beror på BANDEN.
Gånger du haft minnesluckor? En gång, och det var för jävligt. Never again.
Gånger du varit hög? Det har jag ju redan sagt? Noll.
Personer du saknar just nu? Antonia, Hunter, Jack, Julian, Laura, Mimi, GAH, vill tillbaka!
Gånger ditt hjärta brustit? Wow, jag vet inte. Några gånger.

VEM:
Vill du kyssa nu? Det vet bara jag.
Ska du träffa imorgon? Klassen. <3
Sjöng du senast för? Ensam? Måste varit när Mattias senast fyllde år.
Hade du senast en msn-konversation med? Emsa.
Spelade du tv-spel med senast? Det var på vårt konvent, vet inte namnen.
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Haha, Elmaze. ^^
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen.
Förtjänar att dö? Ingen!
Är söt? Jag kan inte ens räkna alla.
Vill du sova jämte inatt? Någon som kramar mig hela natten.

VAD:
Gör dig glad? Kärlek, vännerna, familjen, musiken, våren och choklad. ^^
Gör dig ledsen? Framförallt när andra människor tvingas vara ledsna.
Vill du helst göra nu? Äta ett kilo choklad - men det får jag inte.
Önskar du att du slapp göra? Ingenting, faktiskt. Eller jo, städa rummet.
Vill du ha nu? VÅR och ett färdigt slutprojekt.
Önskar du dig i födelsedagspresent? Jag är så dålig på att säga sånt.
Längtar du till? Student, Australien, London till att börja med. <3
Tycker du om dina betyg? Neej, det gör jag verkligen inte.
Ångrar du i ditt liv? Nej, varför skulle jag göra det?
Är det bästa som hänt dig? Utan tvekan mina vänner, utan er var jag noll.
Hur mycket är klockan? 18:08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0