Jag har en deprimerande blogg.

Den 4 mars 2008 valde Oskar Eliasson att avsluta sitt liv.
Jag kommer alltid att minnas dig, Oskar, och mitt hjärta värker
när jag tänker på att jag aldrig mer kommer att få se dig.
Jag orkar inte skriva mer nu, men tro mig, det kommer.
Jag hoppas i alla fall att du har det bra, var du än är. <3


Det här är foton från sista gången jag såg honom vid liv.
Under pappas 50-årsfest hade vi jätteroligt, blev lagom
berusade båda två vilket jag antar syns på bilderna.
De är inte världens charmigaste bilder, men jag tycker om dem.
Det är han, och han ser glad ut. Jag saknar honom obeskrivligt.
Vi bestämde under den festen att vi skulle festa mer tillsammans.
Nu blir det inte så.

R.I.P. Oskar Eliasson, älskad kusin och vän.
Jag kommer att minnas dig till tidens ände.
Himmelen gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0