Små ord rymmer mycket längtan.

Jag vill ha vår, och jag vill ha det nuuuuuuuuuuuu!
Jag längtar så obeskrivligt mycket efter att känna lite ljummare vindar istället
för nålstick mot huden. Jag längtar så obeskrivligt mycket efter att se blå
himmel med en sol på istället för att känna regnet mot ansiktet. Även om det
också har sin charm, på något sätt.

Jag längtar till februari och London, jag längtar till studenten och sommaren,
jag längtar till ihopsamlandet av pengar som skall leda till Australien.
Jag längtar efter att få jobba ihop allt som krävs, för det skulle ha ett underbart
syfte! Jag längtar till ljusare nätter och längre dagar. <3

Trots detta så trivs jag bra i nutiden också.
Det känns bra att ha något att längta till utan att behöva känna att man vill bort.
Som innan.
För så är det inte längre! Och den känslan har jag också längtat efter. ^^
Jag ska till Australien år 2009, tillsammans med Milla. Hon och jag har så sjukt
mycket gemensamt, det är nästan läskigt. Vi ska resa runt på obestämd tid och
med inställningen Destination Un-known. Bara göra vad vi känner för, när vi
känner för det. Jag längtar verkligen. Snacka om upplevelse! Snacka om frihet.
Snacka om vänskap. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0