Nu är det dags för fiasko i repris!

Ja, man kanske inte ska överdriva, då kanske folk tror att man är pessimist - och det är man 
ju naturligtvis inte. ^^
Hursomhelst, sitter nu på min första multimedialektion för denna termin, vilket innebär att den
100-poängskurs som multimedian trots allt är har blivit uppdelad i två delar. Första halvan 
lästes i tvåan, vilket innebär ungefär ett år sedan. Jag minns inte Flash-programmet. 
Lektionen började för en halvtimme sedan, ingen lärare i sikte, och dessutom sitter vi framför
Mac-datorer. Jag minns inte Mac-datorer, haha. Och, hör och häpna, för detta hände ju inte 
alls första halvan av kursen, Flashprogrammet är inte ens installerat! Antingen det, eller så
hittar vi inte programmet på grund av vår kärlek till PC. Vi är inte vana vid Mac. ^^
På grund av bristen på program så genomsyras salen av fem olika låtar som folk i brist på
annat sitter och pillar med. Det byts ständigt mellan dem, vilket orsakar konstans oreda i ljud-
form. Jämte mig sitter mina två vänner Linn och Vickan och tittar igenom Facebook.com 
samtidigt som de läser upp allt högt. Jag sitter och skriver här, ja, ni hör ju själva.
Alldeles nyss skrattade jag heldlöst åt Vickan:

"Vet ni vad? Jag är VETERAAAAN. Jag har 2650 poäng här på Facebook, i en Lord of the Rings-
grej. Varje rätt svar ger 10 poääääng!" 
Hon ser stolt på mig. Ja, blir mitt svar, du är så duktig så. ^^

Verkar som att detta blir en innehållsrik lektion, en salig blandning av struntprat. Få lektioner är
så innehållsrika som multimedialektionerna. De är fantastiska, kan jag lova.
OH, nu kom läraren! Nu ska vi se vad som händer, spänningen stiger...
Klockan är ju bara 08:40, lagom tid för att börja lektionen. ^^

Take care, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0