I regret nothing.

image60
Sometimes, the way things seem to be does not reflect
the reality that is shown.
Kommer du ihåg vad jag skrev
i din födelsedagsbok? De första sidorna, texten precis jämte
bilderna på dig och mig? Läs det igen. Det är bara ett par
meningar, men sannigen i de orden övervinner tvivel. <3

"Honey, I would travel to the world's end for you.
In a heartbeat."

Jag vet, jag är smörig, men hey, det är typiskt mig.
Hellre smörig på gränsen till fånig, än kall och underskattande.
Du kommer inte alltid att förstå varför jag gör som jag gör, inte
framöver i alla fall. Men en sak kan du lita på:
Jag bryr mig så ofantligt mycket om dig!
Don't you dare underestimate it. <3

Emelie Eliasson - Elmaze Iljazi
Born like sisters to this world.

Kommentarer
Postat av: elikarameli

Prutte!:D

2008-01-28 @ 21:35:46
Postat av: Rockfen

Eli-Nutte! You know I love you.

2008-02-01 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0