Today is the day!

Ikväll bär det av - äntligen. Jag har längtat så länge nu, så det är svårt att fatta
att det äntligen är dags. Vaknade imorse, min första tanke var London och min
första syn var en klarblå himmel utanför fönstret. Kan man bli annat är hyper?
Inte jag i alla fall, så jag skuttade glatt upp ur sängen. Sedan fastnade jag här
framför, men nu är det slut med det. Ska ner till stan, ut i det underbara vädret
med andra ord, och ta ut alla mina sparpengar. De ska spenderas i London!
Sedan ska det packas för hela slanten.

Men innan dess ska jag göra mig iordning medan jag dansar till Pearl Jam.
När jag är såhär glad, då är det bra att jag är ensam hemma. Danssuget
kommer fram, och jag kan inte sitta still. Så, nu ska Emelie släppa loss!

Ha det underbart allihopa, vi ses om en vecka!
Happy Valentine's Day!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ha det underbart i London nu och ha en bra alla hjärtans dag :D Kram!

2008-02-14 @ 12:19:34
Postat av: Rockfen

Tack så mycket, det ska jag verkligen ha! Ha det bra du med, glad alla hjärtans dag! Kram

2008-02-14 @ 15:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0