KoRn. <3


Ikväll kommer ett av världens bästa band till Sverige. Eller rättare sagt, de spelar
just nu i Göteborg. Och jag? Jag sitter här hemma och känner mig verkligen som
ett troget fan. Blä, säger jag. Fast jag får skylla mig själv, hade jag kollat upp det
tidigare så hade biljetterna funnits kvar. Min kväll består av att äta choklad, och då
pratar vi massa choklad, och titta på alla Korn-videor jag kan komma över.

Vet ni vad? Det hjälper. ^^
Fast det hade varit roligt att få stå där längst fram och uppleva lycka.
Åh, för det är verkligen en underbar känsla!

Som tröst lägger jag upp en favoritvideo med Korn, där även Corey sjunger med.
Som tröst för er Korn-fans som också missar konserten. <3
Jag känner med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0