Dumma blogg.

Jag vet, jag har varit skitkass på att uppdatera denna bloggen på ett bra tag, eller
i alla fall flera dagar. Men man blir inte glad (tro det eller ej) när man skrivit ett långt,
roligt inlägg om att alla i Sailor Moon egentligen är homosexuella, laddat upp en
bild, helt enkelt ansträngt sig, och så samarbetar inte blogg.se.
Då kapitulerar Emelie för allt annat hon borde gjort istället för att blogga, och börjar
plugga istället. Så är det bara. ^^

Hursomhelst, dessa dagar är stressiga, dock självvalt stressiga. Vill få klart alla
skoluppgifter innan torsdagen, vilket är den dag då jag flyger iväg till London för att
ha roligt och helt enkelt slappna av. "In your face, damn assignments!" ska jag skrika
hysteriskt när jag väl sitter på planet (det hysteriska kommer sig av att jag är extremt
flygrädd och ska flyga ensam för första gången) medan jag vinkar hej då till Sverige.
8 dagar av galna upptåg. Me like. <3

Idag var det Cambridgedags igen. Jag och Smillan, som för övrigt är min resekamrat
till Australien 2008 (!) satt och pratade vilket som vanligt ledde fram till intelligenta
slutsatser:

"...and I am NOT gonna do drugs, so that's a money-saver!"

"My doctor's name is Ötdl. What kind of mother names her child Ötdl?!"


6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0