'Ello.

Idag har jag varit driftig, en massa saker har blivit gjorda på jobbet och jag märker direkt hur mycket
bättre jag mår då! Häromdagen dammades heeela rummet och städades, kändes gött efteråt även
om man hade noll motivation innan. Efter jobbet ska jag inhandla julkort, jag vet att det är ganska sent
påtänkt, men det är inte för sent och det är det som är huvudsaken. Jag tänker bli en sån där som
skickar julkort till höger och vänster, så himla mysigt. Får se hur många adresser man hinner jaga rätt
på tills imorrn bara. ^^



Förutom det så tänker jag börja springa en hel del, om motivationen håller i sig. Skulle vara intressant
att se om den antydan till ansträngningsastma som jag ändå har blir bättre om jag får en riktgt bra kondition!
Det är så mycket roligare att springa utomhus, så det blir väl att jag och Manne springer ut i regnet framöver.
Fast det är klart, det ska ju komma snö som ligger kvar, det har jag bestämt!



Jahopp, nu ska man jobba vidare. Saker och ting börjar styras upp nu. <3


9 dagar kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0