Dan före dan före dopparedan.

En dag för tidigt har vi nu tagit fram granen - i vår familj brukar det göras dagen innan jul,
men jag kände att just idag behövde jag verkligen den där lilla extra julkänslan.
Imorrn kommer skinkan att griljeras, julklapparna ska snart läggas under granen och
snart, snart, snart är det dags för allas vår älskade högtid.


Min syster Linda kom hem idag och hade med sig sin lilla toypudel Bea. Ska ta kort på
henne och lägga upp här, för sötare hund får man leta efter! Hennes päls är som den
lenaste bomull, och hon är så tillgiven att det inte är klokt. Kommer och kryper upp i ens
knä ooch gosar in nosen vid halsen på en medan pälsen värmer en jättemysigt.
Hon är fantastisk!


För övrigt är jag ledig längre än jag trodde, nästan lika mycket som alla skolungdomar är.
Fast att jag har världens bästa och snällaste chef, det visste jag ju redan. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0