Bättre sent än aldrig!

Blev inget adventspyssel igår, varför vet jag egentligen inte. Det var en sån där slapp söndag
då jag inte orkade ta fram alltihop. Ja faktiskt, jag var rätt lat i helgen. Sov jättelänge och t.o.m.
efter det så var jag trött. Vi har ju alla såna helger ibland, kan vara skönt det också!

Däremot fick jag något väldigt vettigt gjort - träffade Malte och Ivan några timmar i fredags,
vilket verkligen var mysigt. Hade inte sett dom på jättelänge och det var verkligen längesen
vi tre fick chans att umgås själva. Satt och pratade i Maltes kök, gjorde smoothies och hade
allmänt trevligt. Jag hade inte inte känt mig så tillfreds på länge, verkligen roligt att Ivan kom
hem till Borås! Angående Malte så får jag allt se till att ta mig till Göteborg ofta(re),
krångligt är det inte! <3

Denna veckan har jag en del inplanerat i alla fall! På onsdag fyller min kära mor 50 år, så
det blir mys hemma för att sedan fira henne på lördag. Då blir det fest för det måste ju firas
att mamma blivit 50 år ung! På torsdag är det julfest på jobbet med respektive, så jag och
Manne blir bjudna på julbord med resten av mitt jobb. Ska också bli väldigt roligt!
Annars är det mest lugn och frid som gäller för mig, ska pynta hemma i veckan och dessutom
städa klart mitt rum så att jag får fint omkring mig. Då höjs humöret automatiskt. ^^


23 dagar kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0