Ansvar

Nu är det ganska officiellt ändå, jag har min permanenta arbetsplats i receptionen för att
Ulrica, som i vanliga fall är receptionist, ska vara mammaledig från den 19 december och
framåt. Idag vill jag inte, haha.

Ska jag någonsin lära mig allt jag måste kunna? Det är en massa rutiner som ska memoreras,
saker som ska bli gjorda oavsett om jag kan det eller inte, och för tillfället känns det ganska jobbigt.
Det är inte det att jag inte gillar mitt jobb, för det gör jag. Det är trevliga människor och dessutom
gillar jag utmaningen som ligger i att lära sig allt om detta. Det känns bara så pressat just nu.

Mina tankar är överallt, jag har svårt att fokusera på en sak i taget. Dumma situation som förstör
för mig på jobbet, hoppas allt löser sig snart. Fast det är klart att det gör det. Det vet jag ju innerst
inne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0