Abstinens!

Ja, nu har jag fastnat i träsket igen - det har gått många veckor sen jag sist inte kände för
så mycket mer än att sätta mig ner och spela bort några dygn, men min längtan är tillbaka. 
Ja, det är WoW jag pratar om, och ja jag är en nörd. Jag har älskat datorspel sedan jag var
liten, och även om jag är pinsamt okunnig inom ett område som jag egentligen älskar så
blir jag sugen.

Det är skönt att suget kommit tillbaka faktiskt, i en tid då motivation och lugn inte infinner sig
så är det grymt skönt och avslappnande att bara sitta ner och spela runt, leva sig in i alltihop.
Att man blir mindre kontaktbar är väl något man får leva med, haha, för det gäller ju bara en
viss period. Det får man tåla!



Kommentarer
Postat av: Henry

Haha Emelie :D

2008-12-11 @ 12:05:31
Postat av: Rockfen

Haha, vaaaad? (A)

2008-12-16 @ 11:20:31
Postat av: Henry

Inget, bara kul ¨=)

2008-12-16 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0