Jag borde sova - MEN.

Jag vet att det är sent för en vardag. Jag ska gå och lägga mig snart.
Men så råkade jag läsa orden morotstavar med dip och jag känner att
jag bara MÅSTE ha, för jag är så grymt sugen på det!
Det är nästan så att man funderar på att springa och ringa på varenda
granne och fråga om de har lite extra, ifall ifall liksom. Men nej, kanske inte.
Jag vet i alla fall vad jag ska frossa på i helgen.

Igår körde jag BodyCombat. Idag körde jag Box. Idag struntade jag i popcorn.
Nu jävlar ska Emelie tillbaka! Jag är i full gång nu. Ska bara få råd med ett
träningskort också, men det borde ju lösa sig. Hoppas jag.
Är för trött för att göra budget i huvudet nu, så jag ska inte spekulera mer.
Istället går jag och lägger mig. Ska bli underbart. <3

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Missa inte chansen att få en prenumeration på en tidning av eget val upp till ett värde av 300:-.

Kika in på min blogg och läs mer.

http://www.designadinblogg.se/1207754646_vlj_en_tidning_och_f_.html

2008-04-10 @ 00:07:12
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0