En hyllning till min käresta <3

Emei säger:

Dröm om mig Elmaze, dröm om mig.

elmaze - eli re eli säger:

Jag försvinner ett tag ur ditt liv. Men frukta ej, ja drömmer dock alltid om dig på ett eller annat sätt.

elmaze - eli re eli säger:

Alltid Emelie, alltid.

Emei säger:

Min älskade, du är alltid med mig. Alltid, för evigt, alltid.

Emei säger:

Du lämnar aldrig mina tankar, inte under denna livstid

elmaze - eli re eli säger:

Ack! Mitt brustna hjärta du helat!

Emei säger:

Min kropp skriker efter din beröring, ack du varma själ. För alltid din till kropp och själ.

elmaze - eli re eli säger:

(ASG)

elmaze - eli re eli säger:

Min kära, min älskade, du föralltid min beröring haft. Din gröna insida värmer min själ.

elmaze - eli re eli säger:

du har väl blogg

Emei säger:

Även då vi inte vår vänskap haft, jag har drömt om dig, o dig, bara dig! Blotta synen av dina ögon som är som brunnar gör mig alldeles vek i sinnet.

elmaze - eli re eli säger:

va heter du?

Emei säger:

Jag skriver knappt längre.

Emei säger:

rockfen.blogg.se

elmaze - eli re eli säger:

ah ok

Emei säger:

Och vad fan menar du med grön insida?

elmaze - eli re eli säger:

det tror ja du vet

elmaze - eli re eli säger:

haha

Emei säger:

 Jaså, du vill leka den leken? ;)

Emei säger:

Jag kan vara det du vill att jag ska vara...

elmaze - eli re eli säger:

BAHHAA

Emei säger:

Haha, näe, vi är ju dumma i huvudet, seriöst.

Emei säger:

Nu ska jag lägga ut detta på min blogg.

Emei säger:

Underbart, ju.

elmaze - eli re eli säger:

vad ska du lägga ut

Emei säger:

Hela denna konversation, som ett bevis på vår kärlek.

elmaze - eli re eli säger:

bahahahha

elmaze - eli re eli säger:

folk kommer tycka vi är dumma

elmaze - eli re eli säger:

men wtf

elmaze - eli re eli säger:

det är vi

elmaze - eli re eli säger:

eller dumma är fel ord

elmaze - eli re eli säger:

höga :D

Emei säger:

Haha, höga på kärlek, Elmaze.

elmaze - eli re eli säger:

haha

elmaze - eli re eli säger:

Jo sant sant

elmaze - eli re eli säger:

hög på kärlek..

Emei säger:
<3

Elmaze, du är min enda fru, din för evigt.
Mohahahaha. <3


Kommentarer
Postat av: Din fru

hahha, sjukt eller vad:P?

2007-09-26 @ 08:39:15
Postat av: Rockfen

Frugan: Nej men du vet, det är för lite kärlek i den här världen. Vi höjer bara kvoten en aning. ;)

2007-10-07 @ 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0