The plan of the day:

Allra först ska jag se till att fixa iordning mig illa kvickt, för jag och Bella ska
åka in till stan och titta lite på balklänningar. Det är ju bra att vara ute i god
tid. Nu tänker jag ju visserligen inte köpa en balklänning i en affär, utan min
brors fru ska sy en till mig, men jag behöver lite inspiration för det är ju inga
lätta val precis.
Hursomhelst, efter det är det dags att åka hem till mig och plugga, jag och
lilla Bella måste ju se till att få den där redovisningen färdig. Blä, inte roligt.
Fast det där roliga kommer jag ju lätt att ta igen ikväll! För då blir det bara en
massa roligt. ^^
Först ska jag till spelningen på Parkaden, för att titta på lite band. Det kommer
att vara en del vänner där, vilket alltid är välkommet. Efter det ska jag hem till
Sarah (som för övrigt fyllt 18, woho!) där det kommer att vara en massa folk,
mat och något att dricka förhoppningsvis. ^^

Sedan blir det Trädgårn! Jag har inte varit där på ett bra tag faktiskt, och jag
längtar verkligen efter dansgolvet nu. Mer än någonting annat blir Emelie
danssugen när hon går ut, så det lär bli bra!

I'm up for a fantastic evening! ~*



Nu vill jag inte vänta längre. Låt det bli 2008 så att Slipknot släpper
sitt nya material. För gör de det, så kommer det en turné.
Då blir Emelie lyckligast! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0