Några favoriter.

"Du är ett glashus och jag en sten, men det är du som försöker se igenom mig."
- Lars Winnerbäck


"We Americans, we're a simple people... But piss us off, and we'll bomb your cities."
-Robin Williams


"If I want to be alone, some place I can write, I can read, I can pray, I can cry, I can
do whatever I want - I go to the bathroom."
-Alicia Keys


"Having gone through all of this, I feel in some ways calmer now. It's strange, but sad.
I think I'll always be sad."
-Nicole Kidman


"I like villains because there's something so attractive about a committed person -- they
have a plan, an ideology, no matter how twisted. They're motivated."
-Russell Crowe



-Jag har haft en trevlig kväll ikväll. Efter att ha spenderat tid uppe hos mormor och
morfar, satte jag mig här och surfade runt på en hemsida med ordspråk.
De allra bästa har jag fortfarande i mitt huvud, som stöd i melankoliska stunder.
Smuttandes på mitt vin funderar jag på vad jag ska hitta på härnäst.
Förmodligen krypa upp i soffan med fleecefiltarna om mig. Mys på hög nivå!

Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0