Jag vill ha tillbaka mitt lov.

Jag har blivit pinsamt dålig på att uppdatera denna blogg, jag vet.
Men tro mig, jag jobbar på det. Är så trött dessa dagar, har så mycket
att göra, men energin räcker inte till allt som behövs, känner jag.
Det är därför jag längtar tillbaka till mitt lov, som var fyllt av glädje,
roliga upptåg och kravlöshet. ^^

Men Gabbis, framförallt saknar jag vårt samtal ute hos min bror.
Jag har verkligen saknat dig. <3

image48
Jag ska banne mig ta mig till Stockholm snart.
Då kan vi prata hela natten, som sist. ^^


Kommentarer
Postat av: bella

Åh, snuttigull! Va söt du är!
Du MÅSTE ta dig till STHLM nuuu!!! Saknar dig så jag spricker!!

2007-11-13 @ 21:07:34
URL: http://lellskling.blogg.se
Postat av: Anonym

Bella: Det är du som är söt. :)
Jag vet att jag måste, känner som du!

2007-11-13 @ 21:18:41
Postat av: Mathilda

Jag förstår tröttheten.
Men snart är det faktiskt lov ändå :)

2007-11-14 @ 09:38:37
Postat av: Rockfen

Mathilda: Ja, det är inte många veckor kvar. Lovely.

2007-11-15 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0