"I just woke up a million miles from home."

Lustigt det här. Jag känner det som om mitt medvetande gjort en enorm
resa på bara ett par dagar. Vissa känslor har ersatts med andra, och det
är framförallt en känsla som jag tydligt lägger märke till. Jag tänker inte
ens benämna den, för då kanske den inte längre finns där. Den känns
flyktig, ömtålig, men samtidigt beständig.
Någonting ljust, varmt och energiskt har vaknat till liv inom mig, det gror
i magtrakten och gär mig oändligt glad. Det är som ett ljus som strålar
ut inom mig, hela jag känns uppfylld och negativitet får inte plats någonstans.
Jag vet inte var det kommer att ta vägen, jag reflekterar inte över det.
Jag försöker bara att njuta av denna känslan så mycket det går!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0