December och nostalgi.

Ja, gott folk. Nu är det äntligen december. Julmånaden, mysmånaden, pyntmånaden.
Jag längtar i alla fall alltid till december under vinterhalvåret, för man har fortfarande
julen framför sig att se fram emot. Då samlas alla, vilket jag älskar obeskrivligt.
Sedan är det ju så roligt att ge en massa julklappar också. <3

Själv inledde jag den första stunden i december med att ha en efterlängtad kväll med
Elmaze, diamantflickan nr 1, vilket har varit sällsynt den senaste tiden. Det har varit
extremt stressigt, så det har helt enkelt inte funnits tid till det.
Men ikväll - hon kom hem till mig, vi kollade lite Hem till Midgård, sedan började jag
med min lilla kupp: Elmaze ska bli Stone Sour-fan! Än så länge går det bra, eftersom
hon rådiggar det så mycket så kan hon inte låta bli att tralla med även om hon inte vill
erkänna det själv. I'm on my way to success.
Sedan blev det efterlängtad nostalgi. Stone Sour DVD:n åkte på, tillsammans med de
Slipknotkonserter jag också har på DVD. Helt underbart, humöret åkte upp ännu några
pinnhål i och med det, och till slut låg jag på golvet skrikandes av skratt. Nu har hon
åkt hem, och jag befinner mig fortfarande i den lyckodimma som Slipknot ger mig.
Och inte nog med det, jag kom att tänka på alla de roliga saker jag har att se fram emot
nästa år, det är inte klokt! Det kommer verkligen att bli ett händelserikt år.
OCH: (Trumvirvel)


Min flygbiljett till London är betald och klar!
Nu ska jag verkligen iväg, helt sjukt.
I februari är det dags, och jag kan inte, vill inte vänta!
Men samtidigt är väntan helt underbar. It's happening.


LONDON CALLING!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

London är underbart, jag hoppas verkligen du får det bra :)

2007-12-01 @ 08:59:32
Postat av: Rockfen

Ja, visst är det. :)
Tack så mycket!

2007-12-01 @ 16:37:53
Postat av: bella

Saknar dig, kusin-pralin!

2007-12-04 @ 19:11:32
URL: http://lellskling.blogg.se
Postat av: Rockfen

Bella: JAG SAKNAR DIG!

2007-12-06 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0