Hjälp, en pedofil!

Satt i lugn och ro och kollade runt på helgon.net.
Och det är då det ploppar in ett meddelande i min
gästbok:
"Hej", står det. Och bara det.
Och jag svarar:
"Hejsan", mest för att vara trevlig.
Då får jag tillbaka:
"Du var snygg."
"Tack", svarar jag då.
Och det är då jag ser att personen som skrivit
detta är en 44 år gammal man! Jag blir så
fruktansvärt äcklad! Jag går in på hans sida, och
ser då att han fått svar från en handfull tjejer, alla
i åldern 15-18 år gamla. Och han är 44!
Efter detta skriver han:
"Ska vi vara vänner?"
Och då, mina vänner, blir jag arg på allvar.
Så den annars så beskedliga och snälla Emelie
skriver till äcklet:
"Nej tack, jag är inte intresserad av det.
Sluta skriva till mig är du snäll, och sluta
gärna även skriva till de andra 15-åringarna
du äcklar dig hos.
Du är gammal nog att vara deras pappa!
En 44-åring skriver inte till en 17-åring
han inte känner och frågar om de ska vara 'vänner.´"

Och gissa vad, gott folk? Han raderar mitt inlägg,
så att inga av de andra barnen ska få se det.
Men det är lugnt, haha, för nu anmäler jag honom
hos de som sköter helgon.net.
Sånt här får inte hända! >.<
Det är ju helt otroligt hur äckliga vissa människor
är. Och så tror han seriöst att man vill vara vän med
honom. När man vet vad han vill, och vad han är
ute efter...
Vissa verkar ju tro att om man är under 20 så är
man automatiskt naiv och blåögd och går på
vadsomhelst!

Dumma idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0