Ge mig korsetter, please. <3

Har en lång och till synes onödig bildlektion, då man inte får alls
mycket gjort. Har faktiskt ganska tråkigt om jag ska vara ärlig! ^^
Men säg något ont som inte för något gott med sig; nu kan jag ju
sitta här och blogga lite istället. (Har nästan blivit lite beroende.)
I alla fall, denna lektion har bestått av att titta på en inspelning av
The Golden Flamingo, den där föreställningen vi satte upp, minns
ni? Det var i alla fall väldigt givande och framförallt roligt att se det,
så något vettig har man gjort minsann! Efter det hade man ungefär
tre timmar kvar av lektionen, så vi tog en tvåtimmarslunch, haha.
Efter det satt jag och Jessica och kollade på korsetter på Tradera.
Och jag fick sådan abstinens!
Ge mig korsetter, nu, snälla! En del av dem kostade inte alls mycket
heller, och jag bestämde mig för en definitiv sak:
När jag fyllt 18 så SKA jag handla på Tradera, och det är ett löfte!
DÅ ska jag gottgöra för mina korsettlösa år, och äntligen göra nåt
åt min jobbiga abstinens. Tills vidare får den sova inom mig... ^^

Idag tar jag tåget som går från Borås kl 18:44, och som kommer fram
till Malmö 21:57. Det är en liten stund, det.
Men å andra sidan så kommer jag att få gott om tid till att drömma
mig bort lite. Man kan ju tänka på alla korsetter, mmm...
Nu tänker jag springa bort till klassfacket och kolla vad jag fått för IV-val
i trean. Hoppas att det blir vad jag vill ha! En del har ju haft otur med det...

Have a lovely day!


GAH, hoppas den inte är riktig, denna bilden!
Inte riktigt vad jag är ute efter, men det hoppas
jag att ni förstår. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0