En liten summering av kvällen.

Ja, sedan jag kom hem från skolan så har jag inte hunnit
göra så himla mycket vettigt kan jag säga, det blir aldrig det
när man umgås med Fredrik.
Jag önskar att jag kunde lägga ut den där bilden på honom,
som säger mer än tusen ord och som verkligen visar hur
lite vettigt som blir sagt när han är med. Men tusan, det gick
inte att kopiera. Postar länken istället, den är lite klockren:

http://MaestroMikk.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTUxODQyOTg1JnQ9MTE3OTYxMjAwMSZjdXJyaW1nPTI=

Jag vet att den inte länkas direkt, ibland beter sig tekniken inte
riktigt som jag skulle önska. Men det är strunt samma! ^^
Ni fattar säkert hur ni ska lösa det, haha.

I alla fall, reflekterade lite efter att han gick, och då kom jag på
att jag faktiskt lyssnar på olika musik med olika vänner. Eller,
det är ju så att olika av mina vänner gillar olika musik, så jag
kan ju aldrig riktigt leva ut min förkärlek för growl när jag är
med vissa vänner.
Men jag kom på det, att det var skönt att vara med Fredrik så
att jag kunde lyssna på min favoritmusik tillsammans med
någon. Tungt och härligt, och så flumma till det.
Vi har ju känt varann i flera år, det var han som lärde upp mig
när det kommer till metal. Eller ja, han lade grunden.
Resten gjorde jag själv!
Men man kom allt ihåg den gamla goda tiden när man satt
här och lyssnade igenom lite musik. Och efter att han gått
så hade jag ont i magen av allt skratt, ja, herregud.
Allt jag lyssnar på är verkligen inte bara growl längre, min
musiksmak har breddats. Men en del är fortfarande kvar,
och kommer förmodligen alltid att vara det, antar jag. ^^
Han är för go' i alla fall!  :)

Tittade även lite på Men in Trees.
Jag vet, egentligen är det
inte bra, men det är något konstigt som gör att jag ändå vill
se det varje onsdag. Och detta avsnitt gjorde mig riktigt sur!
Stackars Marin blev bortvald. >.< Det gillar jag inte.

Kan inte den fördömda mannen välja RÄTT
istället?!

Fast jag antar att jag är en sån person som alltid vill att allt
ska sluta lyckligt för alla...
Det gör ju inte alltid det. Och då är det bäst att man har lärt
sig hur man ska hantera det den dagen man inte får som
man vill. Och det gäller inte bara kärlek...

Sweet dreams everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0