Den så kallade promenaden

Efter att jag varit med Elmaze idag, var jag med Emma.
Jag ville ju passa på och njuta av att jag inte hade något
speciellt att plugga till denna dag (vilket var längesen.)
Och vad är väl bättre än vänner? :)
I alla fall, jag och Emma gick ut på en promenad.
För det hade vi bestämt.
Det var bara det att... Det blev ingen riktig promenad.
Eller jo, till affären för att köpa choklad, hiho.
Sedan kollade vi på TV och pratade resten av eftermiddagen!

Vad ska man göra med fritid om inte ta det lugnt
och varva ner?

Efter det duschade jag, och provade Veet hårborttagningskräm.
Och faktiskt: Det funkade!
Jag måste säga att jag var riktigt förvånad, men positivt!
Så prova Veet hårborttagningskräm, för det fungerar faktiskt. ^^
Nu sitter jag här i en hårknut och ser allmänt dum ut.
Men vad gör man inte för lockigt hår, hiho.



Konversation mellan mig och Mattias:

Han: Jag har sagt till Matte och Elias att jag älskar dig.
Jag: Har du?
Han: Ja, klart jag har, du är ju dum i huvudet!

Är han inte snäll, så säg? ^^
Eller den här:
"Det är tur man har dig så man får skratta lite!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0