Student i solskenet.

Ja, nu har man varit på ännu en student, min brors. Och det kunde inte
varit bättre väder i alla fall! Han såg ut att tycka att det var en bra dag i alla
fall, vilket kändes skönt att se.
Fast det var så varmt att man knappt kunde sitta där ute och äta, jag höll
på att smälta när jag satt där. Det var till och med så varmt att klänningen
fastnade på benen när man ställde sig upp, haha.
Men, nu ska man inte klaga. Sommaren är ju här nu, äntligen! Och jag
har sommarlov, och njuter i fulla drag. Kan det bli bättre?
I alla fall, grattis på studenten, brorsan!
I mitt stilla sinne undrar jag hur mycket av denna dag som kommer att
finnas kvar färskt i ditt minne när du vaknar imorrn. ^^

Nu vid kl. 19:00 ska jag ner till stan för att äta på restaurang med min
mamma, hennes "gubbe" och hans barn, plus deras mamma och hennes
respektive.
Det ska bli mycket trevligt! Vi ska fira att mammas gubbes dotter har hått
ut nian nu, med att äta lite mat. Sedan vet jag inte vad det blir ikväll.
Det återstår att se. ^^

Kanske åker jag och badar, vem vet? Tror att jag kanske ringer en vän.
Jag kommer nog inte att vara så aktiv här framöver, eftersom jag kommer
att befinna mig i Kina, Spanien osv.
Det kommer nog fler inlägg innan dess, men om inte:
Ha en toppenbra sommar allihopa! Det tänker jag ha. :)


GAH, varmt! Deo, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0