Nu är det uppdaterat.

Jag har spenderat lång tid med att fixa med lite bilder, och med att ladda upp
en del av dom. Det är verkligen jätteroligt! Jag menar, det är ju detta jag ville
göra med en digitalkamera, och nu kan jag göra det också! Det är ju verkligen
helt underbart.
Och gissa vem som ska ta de snyggaste bilderna i Kina sen?
And it's all thanks to my honey.
Bilderna finns på bilddagboken.se, sök på Emselien.

Tittar för övrigt på Mannen som talar med hundar nu. Det är ett jättebra program,
ja, om man är intresserad av hundar och hundpsykologi då förstås. Så titta på det
om ni gillar de sakerna. Jag rekommenderar det starkt.

OCH JAG ÄR SÅ GLAD! Sommarlovet är här om två dagar.
Sommaren ligger framför mig, och det kan inte bli bättre.
Eller joo, skulle kunna tänka mig att vara hos min älskling nu.
Men det är ju ta mig tusan inte lång tid kvar till det heller!

Nu är pausen slut, tillbaka till programmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0